Reparatie

Eraton biedt de mogelijkheid om uw apparatuur te controleren en eventueel te herstellen.

Hiervoor vragen wij u dit eerst te melden per e-mail op info@eraton.nl. Vermeld het type apparaat, het serienummer, wat het probleem of de klacht is, een retouradres en hoe we u kunnen bereiken per e-mail of telefoon.

De reparatie- en eventuele transportkosten worden in rekening gebracht. Als na onderzoek gebleken is, dat reparatie niet nodig is, of niet verstandig meer is, zullen onderzoekskosten in rekening worden gebracht.

De reparatie van apparatuur van 20 jaar en ouder wordt van geval tot geval bekeken.

Eraton voert geen reparaties uit aan apparatuur, die niet van het merk Eraton is, of die niet door Eraton geleverd is.

  

Garantie

Eraton biedt afhankelijk van het type product een garantie van 1 of 2 jaar op de werking. Wij geven geen garantie op batterijen.

Voor aanspraak op garantie vragen wij u dit eerst te melden per e-mail op info@eraton.nl. Vermeld het type apparaat, het serienummer, wat het probleem of de klacht is, wanneer het geleverd is (factuurnummer), een retouradres en hoe we u kunnen bereiken per e-mail of telefoon.

In geval van garantie, zal afhankelijk van het probleem en het type product worden overgegaan tot reparatie, of gehele, of gedeeltelijke vervanging.

De kosten van een reparatie onder garantie zijn voor rekening van Eraton. De kosten voor verzending of transport naar ons zijn voor uw rekening, de kosten van de retour verzending zijn voor rekening van Eraton.

winkelwagen

winkelwagen is leeg

bekijk winkelwagen!